CTN Algemeen

Er is een mooie video van de trial te Rotterdam te bekijken

Mogelijk hebben enkelen of meerderen van jullie bij de trial te Rotterdam op 16 maart 2014 een klein vliegtuigje zien zweven. Er werden daar toespelingen gemaakt dat NSA of de CIA onze taal niet begrepen en dat ze daarom een 'onzichtbare' verkenner gestuurd haden. Maar dat was niet waar!! Het was een camera die vogelvluchtopnames gemaakt heeft tijdens onze CTN-wedstrijd.

De bestuurder van het vliegtuigje en later de cameraman die overal rondliep en filmde en nog later vele uren op zijn kamnertje heeft gezeten om al die filmpjes aan elkaar te zetten is Rob Stolk van Weststudio.nl.
Hij heeft naar onze mening, op een mooie en goede manier gefilmd waarbij onze sport redelijk goed zichtbaar wordt. En iedereen die het eens geprobeerd heeft te filmen (en/of foto's) weet dat het ontzettend moeilijk is om dat tot uiting te brengen.
De film laat veel actie zien en iedereen staat er volgens ons wel een keer op. Met andere woorden een aanrader.

Je kunt hier de film bekijken, maar afhankelijk van de resolutie van het scherm en snelheid van de verbinding kan het iets schokken. MAAR,... je kunt de film ook downloaden op deze dezelfde site en dan heb je een prachtige trialfilm.
De link staat ook op onze videopagina.

 

Er wordt een nieuwe baby aangekondigd bij CTN

dkw rene heelTijdens de clubwedstrijd op 9 maart 2014 spotten wij een nieuwe boreling die volgende week zijn eerste CTN-wedstrijdje zal proberen te rijden te Rotterdam. 't Is een schat van een baby.
Hij staat stevig op de beentjes (echt hoor), hij loopt al best goed, hij drinkt ook goed, lekt wel eens een drupje tijdens het staan (welke baby doet dat niet? en misschien krijgt hij deze week een nieuw pampertje?) maar vooral: hij pruttelt er lekker op los.

Welliswaar erg klein, maar wel een stug manneke. Letterlijk en figuurlijk. Hij geeft geen krimp als hij overdkw rene voor een boom of andere oneffenheden gaat. Enkel zijn botten en beentjes buigen wat, dat is alles wat je er van merkt.

En let eens op zijn schoeisel. Heeft U ooit zulke schattige schoentjes gezien? In het zand glijdt hij wel wat weg, maar dat gaat goed komen als hij klitteband krijgt i.p.v. een drukknopje of zo in de schoen.

Bij het zien van zijn springpotentie zou U kunnen denken dat U deze karaktertrek als eens gezien heeft (wij spreken uit ervaring dat mensen altijd iets van de ouders in een baby willen herkennen), maar die motor ontkent elke genetische doorgave. (gezien het doopseel is het eerder het omgekeerde).

Toen een van de ouder/verzorger de eerste stappen van de kleine wilde vastleggen was hij zo euforisch over het kind's capaciteiten, dat hij vergeten was dat zijn fototoestel nog op filmen stond. Dus het toestelletje begon en stopte bij elke volgende druk op de knop voor een foto. Die stukjes film zijn achter elkaar gezet en U kunt dat op de Videopagina bekijken. Veel plezier ermee.

 

 

In Memoriam Erik Bosvelt

erik bosveld webOp maandagavond kregen wij het bericht dat Erik Bosvelt was overleden.

Erik reed voor de eerste keer een CTN-wedstrijd mee op de BSA in Lochem in 2011. Hij verontschuldigde zich toen nog, dat hij uitgevallen was, omdat de ontsteking niet goed was. Nadat dit de volgende wedstrijd verholpen was, heeft hij bijna elke wedstrijd meegereden in het daarop volgende ander half jaar. En dat deed hij steeds enthousiaster.

De meesten van ons zullen hem kennen als een -met iedereen- makkelijk pratende en enthousiaste man. En hij was groot als hij op zijn motor stond.
Het afgelopen seizoen heeft hij door omstandigheden niet meegereden.

Wij wensen zijn vouw, kinderen, kleinkinderen en naasten veel sterkte met hun verlies.

Lees meer: In Memoriam Erik Bosvelt

 

Sleen had een echte wintertrial

sleen wintertrialDe Klassieke Wintertrial te Sleen is verreden onder echte winterse omstandigheden. En een beetje zo erg dat een 6-8-tal mensen bij aankomst rechtsomkeerd maakten omdat ze bang waren om niet meer thuiis te komen na afloop van de trial (er lagen nogal wat auto's en zo in de sloot). Echter gedurende de dag werd het zoveel beter dat dit helemaal geen probleem meer was. Uiteindelijk zijn er toch nog een 20 rijders van start gegaan in de twee sporen. Iedereen zal het na afloop wel warm gehad hebben, want er moest gewerkt worden. We zijn er zelf niet geweest dus veel info hebben we ook niet, maar om het verslag van Theo Oostebrink te lezen moet je HIER KLIKKEN.

 

Pagina 10 van 16