CTN Algemeen

Prijsuitreiking 14 nov 2015

web prijsuitr 2015

Het was een gezellige boel met de prijsuitreiking.
Een mooie afsluiting van een heel mooi trialjaar.
Het gemiddelde aantal deelners blijft rond de 50-55 hangen, en dat is mooi.

Iedereen die daaraan meegewerkt om ons zevende seizoen een succes te maken, wordt bij deze, door de gehele  CTN-gemeenschap hartelijk bedankt voor de zorgen en medewerking om er een geslaagd jaar van te maken.

De einduitslag is geplaatst op de klassementspagina
en de foto's van de avond zijn ook geplaatst.
Voor een verslagje te lezen moet je HIER KLIKKEN.

 

 

Eenmalige mogelijkheid voor een windbreaker/regenjas

Alles is al besteld, maar we hebben enkele jacks meer gekocht, dus er zijn nog enkele mogelijkheden om er een te krijgen. Geinteresseerd? Klik HIER voor het hele verhaal.

 

Foto's van de Klassieke Trial te Mons

web mons 2015Er waren een kleine tiental rijders (van de 130?? deelnemers) uit Nederland om deel te nemen aan de Trial te Mons in Belgie tegen de Franse grens. De trial heeft twee sporen voor enkel Pre'65 motoren. Niet moeilijk, gewoon sturen, maar met nul thuis komen valt nog niet mee. We hebben een aantal foto's gemaakt die we jullie niet willen onthouden, want er rijden echt mooie motoren mee. Ik heb bij het inschrijven de Indian gezien van enkele artikelen terug, maar tijdens de wedstrijd niet meer gezien. Dus er hebben nog veel andere mooie fietsen rond gereden. Daarbij nog een hill-climb na afloop: gewoon een geweldige en mooie trialdag.
Eduard Boessenkool heeft veel foto's gemaakt die je hier kunt bekijken. Er staan nog veel meer foto's van mooie motoren en gelegeheden op die site. Bekijk ze en geniet ervan.

 

Hoezo is een standaard belangrijk?

indian trialmotor webBij de trial van Gressenich in het laatste weekend van september reed er een heel bijzondere motor mee in de groene klasse. De rijder had die klasse ook nog gewonnen. Dat iemand een klasse wint gebeurt elke keer, maar om dat te doen met deze motor strekt de rijder tot alle eer. Hebben jullie de standaard gezien? Een stuk van een tak, waarschijnlijk ban een goede boom gezaagd want hij miet een heel gewicht dragen. De voetsteunen geven optimale steun, zijnde houten blokken. Wij denken dat de berijder een timmerman of zo is.

De berijder moet met de hand schakelen, en dat is nou niet meteen een halszaak als je en triallist ben, maar wat denken jullie van een handkoppeling. Als je dan met die zwaren fiets ietsje moet bijsturen en dan ook nog een koppeling vanaf beneden bedienen. Chapeau!

Er zijn nogal wat mensen die een Harley nou niet bepaald een echte motor vinden, omdat je met een Harley niet zou kunnen triallen. En gelijk hebben ze, want we hebben er nog nooit eentje gezien in de secties, MAAR....... deze Indian bewijst toch wel dat er Amerikaanse motoren kunnen zijn, die kunnen triallen. Niet eenvoudig, maar toch.
En wij maar denken dat er bij CTN aparte motoren, met aparte mensen rondrijden. En dat klopt! Maar deze?..?..!.?.!

 

Pagina 7 van 16